Soluzione di u sistema di monitoraghju di l'energia

Attualmente, u funziunamentu di l'equipaggiu di u sistema di monitorizazione di u cunsumu di energia in i fabbriche è l'imprese hè sempre megliu è megliu, a funzione hè ancu più forte è più forte, a struttura hè diventata più è più cumplessa, è u gradu d'automatizazione hè sempre più altu è più altu.À u listessu tempu, i requisiti per a sicurità è a stabilità di l'equipaggiu in e fabbriche sò sempre più urgenti.Se u monitoraghju di a cundizione, u diagnosticu di difetti è a gestione di a salute pò esse realizatu per l'equipaggiu, l'operazione sicura è affidabile di l'equipaggiu serà assai garantita.

L'obiettivu di a rilevazione intelligente di l'equipaggiu hè di monitorà è estrae l'infurmazioni di u statu di u travagliu di l'equipaggiu, è dopu analizà è ghjudicà l'infurmazioni raccolte, per identificà u statu di l'equipaggiu è predichendu u fallimentu di l'equipaggiu, per piglià misure u più prestu pussibule è riduce e perdite. .

zxcqw

Cù anni di sperienza ricca è forza tecnica in u campu di u monitoraghju elettricu, Jiangsu sfield Electric hà lanciatu u sistema di monitoraghju di u cunsumu di energia di l'equipaggiu intelligente sfield per u funziunamentu sicuru di l'imprese di l'equipaggiu, l'equipaggiu nantu à a nuvola, l'affari nantu à a nuvola, l'ottimisazione di risorse internu. allocazione dinamica di risorse è altri bisogni.U sistema hè di custruisce una piattaforma di surviglianza per l'imprese equipamenti intelligenti è migrate l'applicazioni tradiziunali di l'affari à a piattaforma, risorse di hardware Pool è sparte cù i clienti di l'equipaggiu per migliurà l'efficienza di u serviziu è a capacità di serviziu.

weqqw

Introduzione di a funzione

U sistema di surviglianza di u cunsumu di energia di l'equipaggiu intelligente hè un sistema d'infurmazione per monitorizà i paràmetri elettrici di u statu di u funziunamentu di l'equipaggiu, chì hè utilizatu per riceve l'infurmazioni trasmesse da u sistema di surviglianza in situ, realizà a cullizzioni di dati in situ, gestione di alarme, analisi statistiche, etc., remotamente è in tempu reale maestru di u statutu di u funziunamentu di l'equipaggiu, mandate puntualmente e cundizioni anormali cum'è l'equipaggiu ùn hè micca apertu, anormalmente chjusu, decelerazione, idling, riduzzione di frequenza, etc., è avvisà u persunale pertinente.

Monitorà i paràmetri elettrici (corrente, tensione, putenza, fattore di putenza, qualità di putenza, etc.) di u statu di u funziunamentu generale di l'equipaggiu intelligente.Acquisition and transmission.Collect i dati di u subsistema di monitoraghju di i paràmetri di u cunsumu di energia è trasmette i dati à a piattaforma di surviglianza nuvola.

Cumunicà cù u sottosistema di monitoraghju di i paràmetri di u cunsumu di energia per realizà e funzioni di cullizzioni d'infurmazioni, almacenamiento di dati, analisi di dati è ghjudiziu, alarme di l'avvenimentu, etc. Pò esse realizatu cù l'usu di l'informatica in nuvola, Internet mobile è altre tecnulugia.Prucessu monitoring.The sistema di surviglianza cunsumu putenza furnisce e funzioni d'accessu di l'utilizatori cum'è u navigatore web è l'app mobile, furnisce i metudi d'alarma cum'è l'SMS è l'app, è furnisce a funzione di trasfurmà l'infurmazioni d'alarma.

czxvqw

Tempu di post: Jul-13-2022